Thursday 1 April 2010

Active Child


Nonii. Aitab mu liiga pikale veninud vegeteerimisperioodist, sest mul on kogu selle mitte midagi tegemise pärast juba nutma ajavad süümekad. Kuigi viimased kaks nädalat pole minu jaoks muusikaliselt just kõige viljakamad olnud, siis ühe huvitava asja suutsin ma siiski leida küll. Nimelt ühemeheprojekti Active Child, kodanikunimega Pat Grossi, kelle muusikat võiks kirjeldada kui M83 meloodiad koorimuusikale omase pühaliku ja flegmaatilise vokaaliga(seda seetõttu, et Grossi laulis õndsas lapsepõlves poistekooris). Ise sattusin ma Active Childist vaimustusse tänu sellisele stratosfäärides hõljuvale loole nagu "Wilderness". Tuleb tunnistada, et ülejäänud heliloominguga ma veel päris sina peal ei ole, kuid viimati nimetatud helimeisterdust tasub sada protsenti kuulata küll.
Mõned MP3ed on täiesti legaalselt alla laetavad SIIN.
MYSPACE

No comments: