Tuesday 29 June 2010

Coolrunnings


Ma ei tea mis värk on, aga viimasel ajal suudan ma kõikidest blogidest välja kaevata ainult mingit väga lo-fi'd Ameerikast pärit indikraami, mis omab suhteliselt kindlalt veterankaameraga tehtud pastelsetes toonides videot või samasuguseid promofotosid, kust ei puudu rand, mõni abstraktne ollus või hoopiski noored ja ilusad inimesed, kes lainetes hullavad, muru peal lebades taevasse vahivad või mõne muu vabadust sümboliseeriva tegevusega aega viidavad. Kahesõnaga- ilus elu. Sellise laine kategooriasse võib ilmselgelt liigitada ka Coolrunningsi nimelise 7- pealise bändi Knoxville'ist, Tennesseest. Ausalt öeldes pole antud bänd sellesamuse pastelse videoga veel hakkama saanud, kuid muusika kõlab neil küll nii mõnusalt suveuimane, et tulemata see ilmselt ei jää. Põhjus, miks ma kõikidest nendest suhteliselt sarnaselt kõlavatest USA bändidest just Coolrunningsi ette võtsin, peitub nende loos "When I Got High With You", mis oma kergelt müstilise ja uduse meloodiaga mulle miskipärast väga külge kleepus. Kollektiiv on sellel aastal üldse vägagi konveiermeetodil tegutsenud ning lasknud välja lausa kaks tasuta EP-d: Buffalo ning kergelt kompromiteeriva kaanekujundusega Babes Foreveri, millesse ma tegelikult veel päris korralikult süveneda pole jõudnud. Mõned päevad tagasi andis Coolrunnings välja ka kaks uut lugu- vägagi Girlsiliku vokaaliga "I Can Be Dreamy" ja "I Am You". Tasuta EP-sid saab SIIT.

No comments: