Monday 16 August 2010

Jälle HURTS'ist.


MTV Rocksi-nimeline telekanal, mis terve suve järjekindlalt ainult Taylor Momseni The Pretty Recklessi agooniast nõretavat superhitti ja 30 Seconds To Marsi eriti lollaka videoga lugu "Closer To The Edge" on kedranud, suutis mind eile kohe päris positiivselt üllatada ning lasi eetrisse paar lugu HURTSi laivsessioonilt. Üks neist oli "Better Than Love" ning teiseks "Illuminated", mida ma varem isegi kuulnud polnud, aga ohsa kurat kui pöördesse see mind ajas. Ja mida ma Theo Hutchcrafti ja Adam Andersoni puhul ikka ja jälle imetlen ning mainima pean, on see, et nad ei püüa olla ülimalt eksperimentaalsed kitsaste teksade ja habemega alternatiivivennad, vaid teevad hoopis ilusa meloodiaga loo, tirivad kogu protsessi veel ooperilaulja, tõmbavad ülikonna selga, pistavad kammi tasku ja lähevad ikkagi indierahvale peale. HURTSi debüütalbum Happiness peaks muidu ilmuma 6. septembril ja kui õnneks läheb, siis õnnestub mul need härrad ka 9. oktoobril Londonis ära näha.
"Illuminated" on aga siin.

5 comments:

Liisu said...

Jess, jumal tänatud! Ma olen Better Than Love videot paar korda MTV2 pealt näinud ja iga kord olen maha maganud video lõpus selle sildi. Nüüd ma siis tean millega tegu :D

Trash said...

Sina oled ikka minu jaoks Hurtsi uudiste tooja olnud. :)

stillbill said...

Toon loodetavasti ka tulevikus.

Unknown said...

Hurts oli reedel Helsingis YK klubis,mis puupüsti täis.

Hääl ja atmosfäär olid lihsalt imelised ja kui rahva kaasalaulmine üle muusika kostus, tuli ka üdini coolil lauljal lai naeratus näole.

Tipphetk kohal viibinud eestlaste jaoks oli Theo küsimus: " Is anyone here tongiht from Estonia?" "Did you came here by the boat?"
Mõni üksik hääl ikka andis oma kohalolekust teada:)

stillbill said...

Ma sain nende Helsingi kontserdist alles siis teada, kui nad oma Facebooki kontol teada andsid, et nad seal on. Nii suur fänn siis:|