Saturday 25 December 2010

2010. aasta parimad albumid.

Enamus ajalehtede kultuurilisasid ja muusikasaite on oma kohustuslikud parimate albumite ning lugude edetabelid praeguseks juba avalikkuse ette toonud ning on aeg, et minagi oma lemmikalbumid üles loetleks. Kuigi enamustes edetabelites võidutses sel aastal Ariel Pink's Haunted Graffiti Before Today, siis pean ma tunnistama, et võtsin antud albumi põhjalikumalt ette alles nüüd, kui see niivõrd võimsalt üksteise järel kõiki aastalõpu edetabeleid kinni hakkas panema ja mulle kohale jõudis, et ma ilmselt millestki väga heast ilma olen jäänud. Ariel Pink vajab minu jaoks veel aga kasvamise aega ning kui vaja, eks ma saan siis hiljem järele halada, kui ma lõpuks üdini selle albumi fenomenile pihta peaks saama. Kindlasti ei ole aga Before Today ainus suuresti esile tõstetud plaat, mis mul sellel aastal kõrvust mööda on libisenud, nii et ilmselgelt ootab mind ees üks suur kriitikute ning teiste blogijate poolt koostatud tabelite inventuur. Seniks aga need 2010. aastal välja antud albumid, mis minu arvates kõige rohkem äramärkimist väärivad.
Tahaks lisada, et kasutan seekord sama süsteemi, mis eelmisel aastal ning albumeid paremusjärjestusse toppima ei hakka. Lisaks toon järgmises postituses välja need 2010. aastal välja tulnud lood, mis mul südame soojaks tegid ning minu poolt hunniku mängimiskordi pälvisid. Minu selle aasta lemmikalbumitelt pärinevaid heliteosed ma parimate lugude edetabelis eraldi välja tooma ei hakka.

Local Natives Gorilla Manor


Foals Total Life Forever


O. Children O. Children


How To Dress Well Love Remains


Tame Impala Innerspeaker


Yeasayer Odd Blood


Crystal Castles Crystal Castles II


Broken Social Scene Forgiveness Rock Record


Wild Nothing Gemini


Arcade Fire The Suburbs


Twin Shadow Forget

No comments: