Sunday 15 May 2011

The Antlers-No Widows


The Antlersi eelmisest albumist Hospice sai üks mu 2009. aasta kindlaid lemmikuid. Nüüd on Peter Silberman ja kompanii tagasi ning eelmisel nädalal anti välja vähemalt minu poolt kauaoodatud Burst Apart. Päris tervinisti ma kogu albumiga veel sina peale saanud ei ole, kuid raudpoldi kindlusega võin siinkohal teieni tuua oma praeguse lemmiku antud plaadilt ehk loo nimega "No Widows". Kui Hospice'i kõige südantnõretavamaks ja ilusamaks looks võis vabalt tituleerida "Ketteringi", siis seekord esitaks ma sellele kohale just sellesamuse "No Widows"'i. Ja sorry, kui ma nüüd midagi ära rikun, kuid kas ma olen ainuke, kellel Peter Silbermani vokaal Pet Shop Boysi konnotatsiooni pähe toob?

1 comment:

Soprano said...

Cool, mul jäi samuti just see lugu enim kõrvu.