Saturday 12 September 2009

Three Trapped Tigers


Ausalt öeldes on tegemist järjekordse bändiga, millel on minu arvates suhteliselt debiilne nimi. Viimasel ajal tekib mul juba sellest kerge allergia, kui ma internetiavarustes mingit pika ja lohiseva nimega uut bändi kohtan, mille puhul tundub, et pole viitsitud eriti vaeva näha ja on lihtsalt mingid sõnad ritta pandud. Ilmselt oleks mul ka Three Trapped Tigers kuulmata jäänud, kui artikli juures poleks ilutsenud sõna math rock. Ning arvestades mu suurt armastust Foalsi vastu, mida ka samanimelise terminiga tituleeritud on, ei saanud ma siis kuulmata jätta, mismoodi TTT kõlada võiks. Ja no ütleme niimoodi, et ma olin esimese korraga lummatud. Foalsi ei meenuta antud bänd peaaegu üldse, kui just ülikiired kidrakäigud välja jätta. Pigem meenusid esimesena Holy Fuck ja Battles. Ja kui ma siis natuke rohkem bändi arengulukku süvenema hakkasin, selgus, et tegelt ei ole bändi nimi üldsegi juhuslik, vaid pandud hoopis samanimelise raamatu järgi, mille autoriks on kuuba kirjanik Cabrera Infante ning samuti peaks TTT kirjeldama bändi muusikat, mis oma jõulisusega tõesti tiigri välja annab. Kui mitte veel midagi hullemat.
Kollektiiv ei otsi oma lugudele pealkirju, vaid lihtsalt nummerdab need ära. Lihtne ja loogiline. Siiamaani on tüübid valmis meisterdanud ainult kaks EP-d, aga usun, et ega täispikk ka kaugel pole. Ja no vaadake, millise energiaga tüübid selles videos muusikat teevad. Edu neile laividel igatahes.

No comments: