Monday 1 March 2010

Foalsi melanhoolne taastulemine.

Mu lemmikbändidest kõige lemmikum ehk Foalsi nime alla koonduv viieliikmeline seltskond on lõpuks mu piinadele lõpu teinud. Nende 2008. aastal ilmunud Antidotes'i olen ma vist juba sadu kordi edasi-tagasi läbi kedranud, peaaegu kõik netis eksisteerivad Foalsi puudutavad intervjuud/artiklid läbi lugenud, korra isegi nende kontserdil ära käinud ning nüüd vahepeal muu muusika toel püsti püsinud ja oodanud, et tüübid midagi uut välja laseks. Okei. Vahepeal tulid küll mingid uued kontsertsalvestused, kuid mulle pole kunagi meeldinud uusi lugusid kõigepealt laivis kuulda, sest need ei jõua minu jaoks oma kvaliteeditasandit arvestades lihtsalt kohale ja nii ma neid mitmekümnekordse kuulamisega ei kummardanudki.
Nüüd on Foals aga lõpuks teatanud, et uus plaat Total Life Forever ilmub 10. mail ja esimene singel sellelt, milleks saab olema "This Orient", antakse välja 3.mail. Seniks, et fännid päris igatsusse ära ei sureks, on tüübid aga üles laadinud video loole "Spanish Sahara", kus figureerib lumistel väljadel mingeid surnud elukaid (ilmselt siiski sigu) vedav bändi vokalist ja minu lemmikmees Yannis Philippakis, kes on suutnud isegi oma vahepeal mäekõrguseks kasvanud juuksepahmakat natuke hõredamaks ajada(Bänd vedas omavahel kihla, et enne uue plaadi valmimist nad oma juukseid ei lõika ega habemeid ei aja. Habe vohab Yannise puhul siiski veel praegugi jõudsamalt kui kunagi varem.). Et siiski mitte habemete ja surnud loomade jutuga päris ära ehmatada, siis tegelikult on video paras eye candy ning tõenäoliselt on seegi kord tegu Dave Ma kätetööga.
Lugu ise astub kõrvale Foalsile omaselt agressiivse energiaga math rocki rajalt ning katsetab seekord natuke pehmemal ja veelgi melanhoolsemal tasandil kui varem. Siiski arvan ma, et vaevalt terve plaat nii vaikses võtmes kulgema hakkab ning tulevased kontserdid mingiks küünlaga vehkimiseks kujunevad.

1 comment:

manna said...

ta lohutab, et niipea veel soojaks ei lähe