Friday 14 August 2009

Delphic ehk valestimõistetud kollektiiv.

Delphicut kuulsin ma esimest korda juulis. Eneselegi teadmata, mis bändiga tegu on. Nagu ma oma Meldi postituses kirjutasin, jättis mu lemmikbänd Foals oma esinemise ära ja selle asemel toodi lavale bänd, kellest mul õrna aimugi polnud. Ilmselgelt olin Foalsi seagrippi haigestumisest tingitud puudumisest nii häiritud, et ei suutnud antud bändi eriti süvenedagi ja nii jäigi mulle kõrva ainult kõige viimane lugu, mis ainsa loona sellelt bändilt tol korral väga meeldis.
Eile internetiavarustes ringi stalkides avastasin Delphicu "Counterpointi" ja mind hakkas ilgelt piinama, kus ma seda lugu varem kuulnud olen. Ja no pärast mitmetunnist ajuderagistamist suutsin ma lõpuks välja mõelda, et kamooon, ma olen seda bändi ju juba laivis näinud ja et "Counterpoint" oligi see lugu, mis mulle Meldil nii väga meeldis. Ja noo nüüd ma siis kuulangi kogu aeg ainult "Counterpointi" ja mõtlen, et iga halb asi on mingis mõttes hea. Siinkohal siis fakt, et Foals seagrippi haigestus. Häbi mulle.

Ja siin nende 31. augustil ilmuv uus singel "This Momentary", mille video on mu meelest ülivinge. Autoriks sama tüüp, kes seisab ka enamuse Foalsi videote taga.

1 comment:

Kaarel Arb said...

väga hea on see this momentary tšernobõlivideo ja lugu ise ka.