Monday 26 October 2009

romantika on igav.

Mitmed postitused tagasi kirjutasin ma Los Campesinose uuest, mitte just kõige lühema pealkirjaga loost "The Sea is a Good Place to Think of the Future", mida ma oma lastfmi järgi juba nii 80 korda läbi olen kuulanud. Nüüd on 7-pealine punt välja andnud esimese singli jaanuaris ilmuvalt plaadilt Romance Is Boring ning see kannab nime "There Are Listed Buildings". Kui ma nüüd bändi teadaandest loen, et uus album käsitleb siukseid teemasid nagu surm pluss seks pluss vaimne kokkuvarisemine ja sinna otsa veel jalgpall, siis peab ütlema, et oodata on ilmselgelt mitmekesist plaati. Kuna "The Sea is a Good Place to Think of the Future" äratas minus juba imelise lootuse, et Romance Is Boring saab olema tõsiselt melanhoolne plaat, millega depressiivseid talveõhtuid veel depressiivsemaks muuta, siis nüüd, olles kuulnud uut singlit, ma enam päris nii ei arva, sest tegemist on päris tantsulise heliloominguga. Esimese korraga assotsieerus mulle kerge kolledžrokk, kuid mitmekordsel kuulamisel, kui lugu juba kasvama on hakanud, see enam niivõrd kõrva ei häiri. Peaks küll mainima, et sellist mõnusat emotsionaalset kulminatsiooni nagu "The Sea..." "There are Listed Buldings" minu jaoks kaasa ei too, kuid ilmselgelt jään ma endiselt uut plaati ootama ning loodan sellelt ikkagi hästi palju südalõhestavat mussi.
Tulevase plaadi tracklist näeb aga välja selline:
01 In Medias Res
02 There Are Listed Buildings
03 Romance Is Boring
04 We've Got Your Back (Documented Minor Emotional Breakdown #2)
05 Plan A
06 200-102
07 Straight in at 101
08 Who Fell Asleep In
09 I Warned You: Do Not Make an Enemy of Me
10 Heart Swells/100-1
11 I Just Sighed. I Just Sighed, Just So You Know
12 A Heat Rash in the Shape of the Show Me State; or, Letters From Me to Charlotte
13 The Sea Is a Good Place to Think of the Future
14 This Is a Flag. There Is No Wind.
15 Coda: A Burn Scar in the Shape of the Sooner State

No comments: