Friday 30 October 2009

Režissöör, kes kiiritust ei karda.

Dazed&Confused avaldas paar päeva tagasi intervjuu mu viimase aja ühe lemmikuima muusikavideote valmismeisterdaja ehk siis Dave Ma'ga. Minu armastus härra tööde vastu algas muidugi Foalsi "Balloonsi" videoga, millele järgnes idülliline "Olympic Airways" ning kulmineerus Delphicu "This Momentary"'ga, millega Ma lausa Briti muusikavideote auhinnale pretendeeris. Intervjuus kõneleb Dave Ma just nimelt tollest samast Delphicule loodud imelisest klipist ning mõnest muust asjast ka. Peaks veel mainima, et Dave Ma tegutseb sellises loovas kollektiivis nagu Pulse Films, mis peale Dave Ma ka paljudest teistest andekatest režissööridest koosneb. Seda tõestab ka fakt, et Pulse Films kandideeris sellel aastal 11 UK muusikaauhinnale.
Mõningaid Dave Ma töid.


Pluss YouTube'i kanal.

No comments: