Tuesday 3 November 2009

Akolüüdid, vallutajad ja imelik veri.

Tundub, et järgmisel aastal on oodata uut kraami nii vanadelt headelt tegijatelt kui ka debüütalbumeid uutelt toredatelt bändidelt, et ei suuda kohe ära oodata ning tänu sellele tõotab tulla ka imeline festivalisuvi, millesse mina kavatsen ilmselt taas Meldi festivali näol investeerida.
Igatahes on näiteks Yeasayer teatanud, et annab 2010. aasta veebruaris välja uue albumi, mis hakkab kandma nime Odd Blood. Et helinälga rahuldada, on bänd oma kodulehele üles laadinud esimese singli ning jagab seda täiesti tasuta. Lugu kannab nime "Ambling Alp" ning on kättesaadav siit.
Teine album, mille ilmumise kohta ma juba pikisilmi uudiseid oodanud olen, on Delphicu Acolyte, mis ilmub 11. jaanuaril.

Muidugi ei saa ma unustada Foalsi uut heliketast, mille ilmumisaeg veel selge pole, kuid juhtuma peaks see nii umbes uue aasta alguses ning praegu resideeruvad tüübid Rootsis, kus nad hoogsalt uue materjali lindistamisega tegelevad.
Ning viimasena neist plaatidest, mille järgi mu näpud juba ammu sügelevad, Patrick Wolfi The Conqueror, mis erinevalt tema imelisest ning depressiivsest The Bachelorist rohkem diskot peaks sisaldama.

No comments: