Friday 14 May 2010

Telekafetišiga bänd.


...music video? nimeline kollektiiv oleks mu kõrvust ilmselt igaveseks mööda libisenud, kui see poleks mu playlistis täpselt peale Broken Social Scene'i"World Sicki" asetsenud, mida ma viimastel päevadel ikka suhteliselt jõudsalt kuulanud olen. Muidugi pean ma siinkohal jällegi kiruma osade kollektiivide oskamatust endale normaalseid nimesid valida, sest mida leiad sa Google'ist, kui panna otsingusse ...music video? Jah, miskipärast viiteid OK GO videotele ning lisaks kõigele ilutsevad seotud otsingu reas Justin Bieberi, Katy Perry ja Celine Dioni nimed, kuid mitte midagi bändist, mida tegelikult vaja oleks. Õnneks on siiski olemas Lastfm.com, kust viimases hädas ikka abi leiab.
Kui aga nimetemaatika kõrvale jätta ning lõpuks ...music video? MySpace'i jõuda, siis võib bändi kohta isegi natuke informatsiooni välja lugeda. Nimelt on kollektiivi puhul tegu USAst, täpsemalt Arizonast pärit meeste Paul Jenkinsi ja Wes McCanse'i vaimusünnitisega (2009. aastal liitus ka Justin Miller), mis eksisteerib tegelikult juba 2003. aastast peale. ...music video? sulest on siiamaani ilmunud kaks albumit, mis miskipärast panevad arutlema küsimuse üle, mis värk meestel selle telekaga on, sest esimene album kannab nime Fireproof Your TV ning teine on tituleeritud kui Now That My TV Has Wings I'll Never Be Lonely. Kolmas album ilmub selle aasta juulis, kuid selle nime osas ma veel täit selgust saanud ei ole. Nüüd ongi ...music video? välja lasknud uue loo "I'm Afraid of Everything", mis tulevase kauamängiva üldist helikeelt natukenegi edasi andma peaks. Kuigi ...music videot? on võrreldud nii M83, Radioheadi, Airi ja ma ei tea millega veel, siis mulle meenus "I'm Afraid of Everythingi" maheda tonaalsusega seoses hoopiski glo/no-fi artisti Washed Out sillerdavat saundi täispikitud lugu "Feel It All Around".
"The Day I Explodedi" puhul hakkab tõesti kõrva midagi M83-laadset, kuid tänu ...music video? Paul Jenkinsi vokaalile kergelt popilikumas võtmes siiski. Ilusaid emotsioone täis muusika igatahes.

No comments: