Tuesday 25 May 2010

Transseksuaalide ja kulturistide kokkupõrge.


Foalsi uuest kauamängivast Total Life Forever olen ma siin juba ilmselt kõriauguni jahunud, aga siiski ei väsi need härrad mind üllatamast. Nimelt jõudis täna Facebook almighty kaudu minuni uudis, et "Miami", mida ma siin juba enne kogu plaadi repertuaarist esile olen tõstnud, on nüüd video võrra rikkamaks saanud. Seekord ei ole siiski tegemist klipiga, kus bändiliikmed kõrte vahel ringi keksiks ega üksteistele autorehvidega piki päid üritaks virutada, vaid hoopis millegi sellisega, mida Foalsi seniste videote vaimus kohe mitte üldse oodata poleks osanud. Muidugi on ka seekord mängus bändiliikmete hea sõbra Dave Ma andekas režissöörikäsi, mis siiamaani pea kõik Foalsi videod valmis meisterdanud on. Seekord asendatakse indielapsed ja Inglismaa niiske kliima aga üleküpsenud kulturistide, ilmselgelt liiga palju Botoxiga kokku puutunud transseksuaalide ning Miami lõõmava päikesega ning pannakse nad omavahel kättpidi kokku. Tulemust saab näha SIIT.

No comments: