Wednesday 28 July 2010

Öine relvapostitus.


See tappev palavus on mind viinud sellisesse staadiumisse, et päeva ajal ma enam normaalselt ei funktsioneeri ning mingi sügavam arutlemine ei tule hetkel kõne allagi. Nii vahingi ma siis oma True Bloodi ja muid toredaid filme ning pean hetkel kerget muusikarehabi. Siiski tahaks ma edastada paar lugu, mille ma täna suhteliselt lampi netis sobrades leidsin. Tegu on Son Luxi nime all üles astuva Ryan Loti loominguga, kes mulle paar aastat tagasi oma "Break"i ja Beiruti "A Sunday Smile"i remixiga mälusoppidesse kinnistus. 2008. aastal andis ta välja oma esimese kauamängiva At War With Walls & Mazes, millel võis kohata ka sellist laulu nagu "Weapons". Antud lugu kukkus aga ilmselgelt niivõrd hästi välja, et Lott otsustas selle aasta veebruaris välja anda EP, kus peal kuus erinevat versiooni just sellest samast "Weaponsist". Mina elasin mõne aja pimeduses ja pean antud ideed alles viis kuud hiljem kiitma, aga hea, et üldse. Kel puudus melanhoolsest jazziga segatud dnb'st, siis siin on midagi teile. Muid asju muidugi ka.


Son Lux-Weapons VI(Alias Remix)


Son Lux-Weapons V



Lisaks tahaks öelda veel seda, et minust sai täna mingitel edevatel põhjustel tumblr-i kasutaja. Tumblr saab olema natuke laiema haardega kui see koht siin ning sinna kavatsen ma postitama hakata niisama ilusaid ja häid asju. Erilist teksti sealt siiski otsida ei tasu. Aitäh.

No comments: