Thursday 3 December 2009

"Imeline albumart" pluss mõned muud asjad, mis vahepeal tegemata on jäänud.

Ajal, mil see sait tänu kooliteemadele, peale mida mõte millegi kirjutamisest ainult südame pahaks ajab, kerges stagnatsioonis on olnud, on tegelt paar päris toredat asja aset leidnud, mille ma nüüd kirja tahaks panna.
Niisiis, Delphic andis lõpuks välja "Doubt"'i video, mida ma tegelt juba nii paar viimast nädalat igalt poolt taga otsisin ja mitte kuskilt ei leidnud ning kui ma nüüd vaatan, millal see youtube'i üles on laetud, siis näen ma selgelt kuupäeva 16 november, nii et mingis asjas peaksin ma nüüd kergelt kahtlema. A eniveis. Video on päris tore oma mullikeste, lendavate ogade ja mingi metallijuraga, kuigi "This Momentary"'i videoga siiski päris samale tasemele välja ei vea.

Teiseks, tooksin välja Bear In Heaveni suht randomliku nimega albumi Beast Rest Forth Mouth, mille pealt on hetkel mu absoluutseks lemmikuks "Lovesick Teenagers", mida tegelt Pitchforkist tasuta alla kah saab laadida.
Siis veel taani tüdrukutepunt Giana Factory, mida Brit mulle paar nädalat tagasi soovitas. Noja tuli välja, et päris kuulatav muusika on, eriti nende lugu "Bloody Game". Ma ei tea kas asi on nüüd ainult minu kuulmismeeles, aga kuskilt suudan ma välja lugeda Trentemölleri "Moanile" omast kõla, tänu mille videole suudab "Bloody Game" tekitada kergelt kosmoses hõljuva tunde.
Ja Pitchforki hoor nagu ma olen ning kuna igal pool pannakse juba mitmeid kuid kokku igasuguseid dekaadi kokkuvõtvaid edetabeleid, siis tooksin välja ka kaks viimati mainitud saidil ilmunud tabelit.
Üks siis list 2009. aasta parimatest muusikavideotest., kus leidub tõesti päris palju lahedaid ideid ja ilusat visuaalset pilti sisaldavaid klippe. Samas pean tunnistama, et enamusi neist polnud ma siiamaani tegelt üldse näinudki. Nojaa siinkohal tooksin siis välja ka paar enda selle aasta lemmikvideot. Kuigi ma olen juba eelnevates postitustes mõnda neist maininud, tooksin ma nad siin ikkagi uuesti välja.
The Horrors "Whole New Way" [dir. Dave Ma]

Delphic "This Momentary" [dir. Dave Ma]

Röövel Ööbik "Kids Stuff Rokk" [dir. Veiko Õunpuu; Jan-Erik Nõgisto]

Fever Ray "When I Grow Up" [dir. Martin de Thurrah]

UNKLE "Heaven" [dir. Spike Jonze]

Franz Ferdinand "Ulysses" [dir. thirtytwo]

Teine list, mille Pitchfork koostanud on, koosneb 2009. aasta kõige halvematest plaadikujundustest ja kui sa mõtled, et tänapäeval pole enam keegi nii andekas, et midagi sellist teha, siis sorry. On küll.
(Ja eriti huvitab mind see, mida küll mõtles Neil Young, kui ta sellise pildiga albumi välja andis?)

No comments: